A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

TextilPont Fórum

TextilPont Fórum

 

 

2017.09.22 15:27

Hűségpont rendszer - TextilPont webáruház

A pontgyűjtő számla használata:


Minden vásárlása után 2% értékben webáruházunk programja automatikusan hűségpontokat rögzít (1pont= 1 Ft, akciós termékek vásárlása esetén is), amelyeket a következő admin beállítások szerint használhat fel:

Netbarát


Vásárlás a neten - Erre figyeljünk az átvétel után

Az online vásárlás egyre népszerűbb, mivel kényelmesen, sorban állás nélkül rendelhetünk meg termékeket, vagy szolgáltatásokat az interneten keresztül. A legtöbb webshop részletes tájékoztatást ad a rendelés menetéről, feltételeiről és egyéb részleteiről, azonban hasznos, ha ettől függetlenül is tisztában vagyunk a szabályokkal és a minket megillető jogokkal. Megvizsgáltuk, milyen lehetőségeink vannak a megrendelt termék kézhezvétele után, ha mégis úgy döntenénk, nem szeretnénk megvásárolni.

2017.06.07 00:56

Új előírás a webáruházak számára!

Online vitarendezésA fogyasztók jelentős része nem él semmilyen panasszal, ha problémát észlel online vásárlás során, ezért az Európai Bizottság januárban elindította online vitarendezési platformját, amelynek köszönhetően egyszerűbb, olcsóbb és hatékonyabb lehet a nemzetközi fogyasztói jogviták rendezésének folyamata. Az európai, így a magyar online webáruházaknak és piacoknak is kötelezően meg kell jeleníteniük a honlapjukon az online vitarendezési platformra mutató elektronikus linket, valamint e-mail címüket.

2017.03.13 01:12

10 érv, amiért minket érdemes választania + még 6, amiért minket érdemes választania

Rendelje csomagját PostaPontra!

Válassza PostaPontok egyikét, és rendelje a webshopból a több mint 2550 posta, a 125 MOL kút, a 115 Coop PostaPont vagy az 50 Csomagautomata egyikébe!

Textilpont webáruház - PostaPont ajánló

 Utánvétes fizetés leinformált megrendelőinknek

MPL futár

Az új TextilPont webáruház programozása lehetővé teszi a fizetési módok vevőcsoportokhoz kötését, így csupán a kapcsolt fizetési lehetőségek válnak láthatóvá a különböző vásárlói csoportok számára.
Ezzel a megoldással elkerülhető az a visszás helyzet - ami gyakran bekövetkezett régebbi webáruházunkban: hiába jeleztük részletesen és világosan a fizetési folyamatban, valamint az információknál is, hogy kizárólag a törzsvásárlóknak engedélyezhető az utánvét, mégis az először vásárlók is gyakran kiválasztották a számukra nem engedélyezett fizetési módot.
Természetesen ebből számos bonyodalom keletkezett, mivel többen úgy vélték, hogyha "elfogadta a rendszer" a fizetési mód választásukat (annak ellenére, hogy jól látták a tiltást), azután már csupán a kezelő személy "kukacoskodása" a rendelés felfüggesztése.
Biztosíthatunk mindenkit utólag is, hogy nem valamiféle fontoskodás, körülményeskedés vagy "kukacoskodás" vezérelt bennünket, - épp ellenkezőleg: bizonyos felhasználók miatt voltunk kénytelenek ezt a szabályt bevezetni, miután komoly veszteségeket okoztak az egyre szaporodó, ún. kamu megrendelések.

Áruink túlnyomó része az OEKO-TEX® Standard 100 szerint bevizsgált minőség.

 OEKO-TEX® Standard 100, a boldog textil

Magyarázat:

Az OEKO-TEX® Standard 100 világszerte elterjedt, egységes vizsgálati- és tanúsítási rendszer a textil nyers-, félkész és késztermékek számára, minden feldolgozási szakaszban. Példák a tanúsítható termékre: nyers és színezett/nemesített fonal, nyers és színezett/nemsített szövet és kötött termék, konfekcionált termékek (ruházat, otthoni és háztartási textíliák, ágynemű, frottír termékek, textil játékok és még sok más).

Szeretne segíteni nekünk? Tegye ki ezt a bannert weboldalára!

TextilPont bannerAz alábbi kódot egyszerűen kimásolhatja, és beillesztheti weboldala forrásába a TextilPont banner közzétételéhez:

Tájékoztasson bennünket a kihelyezésről, és mi viszonzásul linképítő oldalunkon releváns viszontlinket vagy bannert helyezünk el. Nagyra becsüljük, és köszönettel vesszük minden kedves partnerünk együttműködését!

 

2017.03.11 04:10

14 napos elállási jogKérdésként merült fel:

Valóban igaz, hogy ha az Interneten megrendelt árut személyesen veszem át az üzletben, akkor az nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek és nem élhetek az elállás lehetőségével?

Nem igaz. Ebben az esetben is távollévők között kötött szerződésről beszélünk, azaz élhetünk elállási jogunkkal. Internetes vásárlás esetén ugyanis a felek csupán virtuálisan vannak jelen, melynek folytán a fogyasztónak nincs arra módja, hogy a termék valós tulajdonságairól – így például állagáról, méretéről, esztétikai minőségéről – meggyőződhessen.

Ezen információhiány kompenzálása érdekében biztosítja a jogszabály az elállás jogát, amelyet a teljesítés módjától függetlenül – akár személyes átvételről, akár postai, illetve egyéb kiszállításról van szó – az átvételtől számított 14 munkanapon belül gyakorolhat a fogyasztó.

2017.03.11 03:59

MINDEN KÉSZLETEN LÉVŐ TERMÉKRE 100%-OS ÁRGARANCIA  Árgarancia vállása kép 

 

2017.03.11 02:46
Garancia érvényesítése, feltételei
 
 Garanciavállalás kép
 
1. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele
Amennyiben rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően - még a postázás megkezdése előtt - minden következmény nélkül lemondhatja, kivéve ha egyedi méretre levágandó anyagot rendelt, amely az Ön személyes kívánsága szerint már elő lett készítve. A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Kérjük, vegye figyelembe a következőket:
2. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk
 
 Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
 Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
 
Szavatossági igény:
2017.03.13 02:26

Csapatunk abban érdekelt, hogy Ön mindig elégedett legyen a munkánkkal. Amennyiben esetleg mégis hibásan teljesítenénk, panaszával, reklamációjával keressen meg bennünket elérhetőségeinken!

TEXTILPONT LAKÁSTEXTIL WEBÁRUHÁZ

2182 Dány, Kossuth utca 46.

Telefonos ügyfélszolgálat:
Hétköznapokon: 10:00-18:00
mobil: 30 294 4311
E-mail:
textilpont@gmail.com

Amennyiben nem tartaná megfelelőnek panasza, reklamációja orvoslását, úgy a következő szervekhez fordulhat a probléma rendezése érdekében:
 

2016.08.02 13:05

Törzsvásárlói program
 Tudjuk, hogy az Ön ideje is beosztást igényel, ezért igazán megbecsüljük, ha a tartalékaiból ránk is szán néhány fontos percet.
Hogyha már 30.000 Ft felett vásárolt webáruházunkban, és támogatja munkánkat, bejelentkezhet törzsvásárlói partnerprogramunkba, amennyiben a következő lehetőségek közül legalább hármat felvállal:

 

Webáruház készítés
shopmania.hu