Új jelszó kérése
Termékajánló
Hírek
Tanúsítvány
SSL Certificate
Elektronikus fizetés
MÁRKÁS TERMÉKEINK

Spanyol lakástextilek, Loneta

Disney textilárukGardenia függönyök

Facebook oldalunk

Facebok oldalunk

Szállítási módok

A TextilPont webáruház Postapont partner

Szállítás - TextilPont webáruház


30.000 Ft vásárlási érték felett   ingyenes szállítást választhat!

Jó, ha tudja...

Megbízható, magyar honlap

Garancia

Árgarancia

14 napos pénzvisszafizetéi garancia

Vitarendezés

Partnereink
Szűrés
Grammsúly
Zsugorodás
Színtartás

Gyakran ismételt kérdések

2016.03.26 01:28

1., Holnap délután 5-kor mehetek az üzletbe vásárolni?
- Nem. Cégünk nem rendelkezik bolttal. Csupán a megrendelt árukat lehet a telephelyünkön átvenni legalább egy munkanappal előre egyeztetett időpontban.

2., Szeretnék valamilyen függönyanyagot nézni, mikor mehetnék önökhöz?
 Előre egyeztetett időpontban maximum 6 féle, konkrétan megnevezett (weboldalunkon kiválasztott) áru/áruk gyors megtekintését tudjuk biztosítani. Telephelyi átvétel esetén pl. közölheti, hogy ne vágjuk le az anyagokat, amíg meg nem tekinti.

3., A feltüntetett árak tartalmazzák az áfát is?

– Igen. Minden árunk bruttó (áfás) ár.

4.,  Van a 240-es fehér lepedővászonból?

– Webáruházunkban a terméklapokon kijelzett mennyiségek vannak készleten. Ha Ön a jelzett készletnél többet szeretne vásárolni, abban az esetben kérjen ajánlatot! „Kifutó”,utolsó méterek”, valamint egyedi, „maradék darabok” jelzésű termékekből azonban nem tudunk többet beszerezni.

5., Milyen széles az anyag? Mennyire átlátszó a függöny? Mekkorák a minták az anyagon?

A részletes termékleírásoknál mindig megtalálja az áruink fő jellemzőit (készlet, szélesség, függönyanyagnál magasság, összetétel, felhasználási javaslat). Fényáteresztő függönyökhöz általában felteszünk egy-egy ablak előtti képet is, amelyen jól látszik az anyag struktúrája. A termékképek valamelyikén általában van méretviszonyítási alap, pl. méterrúd.

6., Van egy 3 méter széles és 2,6 méter magas szobám, mennyi függönyanyagot vásároljak?

A függönyanyag méretét a karnis hossza, a tervezett lelógás és a ráncolás mértéke határozza meg. Az INFORMÁCIÓK menüpontban megtalálja bővebben kifejtve a ggönyözési okosságokat. Ugyanitt Anyagismeret tájékoztatót is talál.

7., Van hurkolt pamut anyaguk? Van vetex , esetleg vlies
? Van daráltszivacs? Van vatelin? Árulnak vitorlavásznat, sátorvásznat? Lehet kapni passzét? Bőrt tartanak?

- Nincsen. Ilyen termékeket nem forgalmazunk. Kizárólag webáruházunk baloldali menüjében felsorolt árukategóriákat tartjuk. Fő profilunk lakástextil, különleges ruházati és sport alapanyagokat nem forgalmazunk.

8., Találtam egy a képet a neten, tudnak nekem ehhez hasonló, amerikai anyagot beszerezni?

– Nem. Egyedi, néhány centis vagy "amerikai" patchwork anyagokat nem tudunk beszerezni.

9., Mikor tudnak szállítani, és mennyibe kerül?

A szállítási idő 2-4 munkanap. Előrendelhető terméknél, amelyek hetente érkeznek raktárunkra: 2-6 munkanap. A szállítási díjakat itt találja. Technikai probléma (pl. az internetszolgáltatás szünetelése), vagy betegség esetén értesítjük az esetleges késésről.

10., Tized méter anyagot is vásároltam, fizethetek-e azonnal bankkártyával /utalhatok-e azonnal a bankszámlaszámukra?
Igen, a rendszer tudja kezelni a tized egységeket, a végösszeg megfelel a rendelt mennyiségnek.

11., Fizethetek-e bankkártyával?

Interneten keresztül igen. Virtuális bankterminállal rendelkezünk, ami azt jelenti, hogy interneten keresztül tudjuk fogadni a bankkártyáról utalt összegeket. A kártyás fizetésről itt tájékozódhat. Rendelés feladásakor - a pénztári folyamatban - személyes áruátvétel esetén is fizethet bakkártyájával.

12., Mondják, meg a futárnak, hogy délelőtt csak 9 és 10 óra között vagyok otthon, délután pedig 2 órakor el kell mennem, és csak fél négyre érek haza!

Az MPL futárszolgálat nem a mi cégünk, hanem a Magyar Postáé, és önálló logisztikai rendszer szerint működik. Magyarán: előre rögzítettek a feltétetek, a rendkívüli "megbeszélés" lehetősége kizárt. Amennyiben bizonytalan az otthon tartózkodása, a munkahelyére kérheti a csomagot, vagy postán maradóként rendelkezhet.

13., Honnan tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?

A rendelés elindítása után küldünk egy e-mailt. Mivel minden csomagküldemény garantáltan egy napos szállítási idejű, másnap már várhatja az SMS-t az MPL futárszolgálatától az aznapi szállításról, vagy a postaponti átvétel lehetőségéről.

14., Tudom-e követni a csomagomat?

– Igen. Az MPL az SMS-ben elküldi Önnek a csomagszámot, amivel itt kereshet: NYOMKÖVETÉS

15., Mi történik, ha nem voltam odahaza a csomag kiszállításakor?

Az MPL kétszer kísérli meg a kézbesítést a megadott címre. Sikertelenség esetén ezután a helyi postán még 10 munkanapig átvehető a küldemény.

16., Mi a következménye annak, ha nem vettem át az utánvétellel megrendelt csomagot?

Ilyenkor sajnos nekünk kell állnunk a visszaút költségeit is, tehát mindenképpen az ÁSZF-ben foglaltakat kell követni: "...a megrendelő köteles a termék 25%-ának megfelelő meghiúsulási kötbért megfizetni a Szolgáltató részére, a szállítási költségek egyidejű megtérítése mellett.".

Amennyiben viszont átutalja, vagy rózsaszín csekken elküldi az elmaradt szállítási díjakat, úgy ismételten elindítjuk a csomagját.
Az előreutalásos küldemények ismételt szállításánál a visszaút és a másodszori szállítás költsége követelhető.

17., Kérhetek-e anyagmintákat?

– Igen. Vásárlási szándékának komolyságát azonban jelezze úgy, hogy küld egy felbélyegzett, megcímzett borítékot a címünkre!


18., Beszegettem a sötétítőt, és azután vettem észre, hogy keskeny / rövid lett az ablakra. Visszaveszik tőlem?

Nem. Megvarrott, elszabdalt sötétítő függönyanyagot nem tudunk azonos értékben újra eladni. Még jelentős munkaráfordítással maradék anyagként is kérdéses az újraértékesíthetősége.
Sötétítő és blackout függönyből érdemes a karnishossz másfélszeresét megvenni. (Részletes tájékoztatót itt talál: FÜGGÖNYÖZÉS.) Az anyagot teljes felületen kiterítve, alaposan kiigazgatva kell szegésre bejelölni. A blackout minden irányba sokat nyúlik, így könnyen elszabhat 10-20 centimétert, aki sebtében nyíszatolja (hozzáértés hiányában akár fél méter "elfaragás" is előfordulhat egy közepes ablakméretnél). Kérjük, hogy az egyszerűnek tűnő függönyszegésnél is válasszon megbízható szakembert, akinél a beszegett függöny mérete az eredeti elképzelést fogja tükrözni!
Ha nem jön ki a vásárolt anyagmennyiségből a megadott függönyméret, akkor a szabónak kötelessége Önt figyelmeztetni, mielőtt a munkához kezdene. Ilyen esetben még találhatunk módot a korrigálásra.

19., Az ajándék - kuponkódos - kedvezmény értékét miért nem vonta le a program?

Azért, mert tulajdonképpen nem használta fel a kupont. Mivel - a kiírás ellenére - nem érvényesítette a kosárban a kódot (nem másolta be a megfelelő rovatba), így az engedményt nem is vonhatta le automatikusan a program.
Utólag már nem tudunk beavatkozni, a vásárlást kedvezmény nélkül számlázta le a rendszer. Kérjük, legyen figyelmesebb, hogy legközelebb sikerrel járjon!

20., Telefonon rendelhetek önöktől?

Nem fogadunk telefonon rendeléseket. A telefononon leadott rendelések könnyen félreérthetők, és jogilag is aggályosak.

21., Nagyker áron is vásárolhatok önöknél?

Mivel online kiskereskedést üzemeltetünk - nem. Ingyenes szállítást és mennyiségi kedvezményeket viszont biztosítunk a nagyobb tételben vásárlóknak.

22., Az interneten találtam egy bordó rózsás pamutanyagot önöknél, de azt látom, hogy KIFUTOTT termék. Mikor lesz újra készleten?

A kifutott áruk beszerzése legtöbb esetben reménytelen.

A kereséseket célszerű mindig a webáruházból indítani, illetve a kategória menük alapján navigálni. Ha legközelebb így tesz, nem fog kifutott termékkel találkozni. Az interneten böngészve elavult, tárolt adatokat is fellelhet. A találatok pontosságát az adott weboldalon tudja ellenőrizni.

23., Az MPL csomagautomatáról mit kell tudnom?

Az "MPL csomagautomata" szállítási mód csak SMS fogadására képes telefonkészülék szám megadása esetén elérhető!

A Magyar Posta csomagautomatákat helyezett el a nagyobb városokban. Ezek megkönnyítik a csomagátvételt, hiszen a terminálok folyamatosan, 0-24 óráig elérhetők.
Küldhető méret: maximum 50x31x35 cm. Küldhető súly: maximum 20 kg. Küldhető érték: maximum 50.000 Ft.
A csomagokat 2 munkanapig tárolják az automatában. Az SMS-ben és e-mailben kapott értesítés percre pontosan tartalmazza, hogy csomagját meddig veheti át az automatából.
Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud érte menni, az MPL újabb SMS-ben elküldi, hogy a csomagot melyik közeli postán veheti át a webshop által előzetesen megadott 5 vagy 10 napos őrzési időn belül.

24., Új vásárló vagyok, fizethetek utánvéttel?
Nem. 
Az utánvételes fizetés - a visszaélések kiszűrése céljából - kizárólag a törzsvásárlók számára elérhető. A tözsvásárlói körön kívül érkező megrendeléseket csak bankkártyás fizetés, előre utalás, telephelyi készpénzfizetés vagy (rózsaszín) postacsekken történő befizetés után teljesítjük. 

25., Mobil telefonszámot adjak meg vagy vezetékeset?
Az MPL (futárszolgálat) SMS üzenetet küld a szállítás megkezdéséről, ezért feltétlen olyan telefonkészülék hívószámot közöljön, amelyre SMS küldhető.

26., Telefonon is megrendelhetem a kiválasztott árukat?
Erre nincsen lehetőség.
Webáruházunkban személyes igény szerint vágjuk le a méterárukat, ezért a tévedések, félreértelmezések elkerülése érdekében, és a későbbi visszakereshetőség miatt telefonos rendeléseket nem veszünk fel.

27.
, A postán maradó küldeményt is kihozzák házhoz?
Nem.
A "postán maradó" csomag az Ön által kiválasztott postahivatalban 10 napig letétbe van helyezve, ez idő alatt veheti át személyesen. A küldemény elindításáról tőlünk e-mailt, a megérkezéséről pedig az MPL-től SMS-t fog kapni.

28.,  Mi történik, ha elkerülöm a futárt, és nem tudom átvenni a csomagomat?
Az MPL futárszolgálat kétszer viszi ki a küldeményeket a megrendelő címére, a feladás utáni első napon és a következő nap. Kézbesítés előtt a megadott telefonszámra SMS-t küldenek. Ha valamiért mégsem sikerülne az átadás, csomagja 10 napig még letétbe lesz helyezve a helyi postán, ahol nyitvatartási időben átveheti.

29., Nem ment el a rendelésem, mi lehet az oka?
  • A pénztári folyamatban be kell jelölnie minden alkalommal a regisztráláskor megadott szállítási címet és a számlázási címet, illetve megadhat rendelésenként változó címeket is.
  • Ezután szállítási módot kell választania!
  • Következő lépésben válasszon fizetési módot!
  • A befejezésként írhat a megjegyzésbe, átnézheti a rendelés összesítését, és amemennyiben mindent rendben talál, kattintson a "Megrendelés" gombra!
  • Ne feledje el az ÁSZF elfogadása checkbox-ot kipipálni!

30., Félbeszakadt a rendelésem, mi a teendőm?
Ha megszakadt a rendelése, legközelebbi alkalommal lépjen be a vásárlói fiókjába, ott meg fogja találni a félbehagyott kosarát!

31., Mi történik, ha elveszik a csomagom?
A megrendelt árukat értékbiztosítással küldjük,
Önnek tehát semmilféle kockázata sincs. Emellett, amióta csomagküldéssel foglalkozik a cégünk (2007-től kezdődően), minden egyes csomagunk biztosan célba ért.

32.,
Biztos lehetek benne, hogy megkapom az árut, ha előre utalok?
Igen, biztos lehet benne.
Cégünk nem a visszatartott csomagokból tartja fenn magát, hanem az elküldöttekből. 2004-es alapításunk óta panaszmentesen dolgozunk.




Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.