GARANCIÁLIS feltételek
Garancia érvényesítése és feltételei
1. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele
Amennyiben rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően - még a postázás megkezdése előtt - minden következmény nélkül lemondhatja, kivéve ha egyedi méretre levágandó anyagot rendelt, amely az Ön személyes kívánsága szerint már elő lett készítve. A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Kérjük, vegye figyelembe azonban a következő kivételeket: a megadott méretre levágott, illetve az Ön egyedi előrendelésére beszerzett (legyártatott) textilanyagokat elállási joggal nem küldheti vissza!
2. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
3. Szavatossági igény:
Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 1 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. Az első 6 hónapban áruházunk feladata a kifogás intézése. 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel kijavítást, kicserélést, és felmerült kár esetén kártérítést 15 napon belül biztosítunk. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni, melynek tartalmaznia kell a vásárló nevét, címét; a termék megnevezését, vételárát; vásárlás időpontját; hiba leírását; érvényesíteni kívánt igényt; valamint a kifogás tényét, ezen igényével keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A JÓTÁLLÁS 2021 új szabályainak egyszerűen áttekinthető grafikai megjelenítését → ide kattintva tekintheti meg.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A JÓTÁLLÁS 2021 új szabályainak egyszerűen áttekinthető grafikai megjelenítését → ide kattintva tekintheti meg.
4. Fogyasztóvédelem
2017. január 1-től - a megszűnt az NFH helyett - fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ügyekben jogutódja, az NFM megbízásából a területileg illetékes járási hivatalok foglalkoznak panaszaikkal elsősorban. Elérhetőségeket itt találhatnak.
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú Korm. rendelet szabályai az irányadóak. A vásárló megrendelésével létrejött, távollévők között megkötött szerződés, írásbeli szerződésnek minősül. A szerződés nyelve magyar.
Utolsó frissítés: 2021. 04. 14.