Új jelszó kérése
Tanúsítvány
SSL Certificate
Termékajánló
Hírek
Elektronikus fizetés
MÁRKÁS TERMÉKEINK

Spanyol lakástextilek, Loneta

Disney textiláruk

Facebook oldalunk

Facebok oldalunk

Szállítási módok

A TextilPont webáruház Postapont partner

Szállítás - TextilPont webáruház


30.000 Ft vásárlási érték felett   ingyenes szállítást választhat!

Jó, ha tudja...

Megbízható, magyar honlap

Garancia

Árgarancia

14 napos pénzvisszafizetéi garancia

Vitarendezés

Partnereink
Szűrés
Grammsúly
Zsugorodás
Színtartás

TextilPont Fórum

2017.03.11 02:46
Garanciális feltételek
Garancia érvényesítése, feltételei
 
 
 
1. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele
 
Amennyiben rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően - még a postázás megkezdése előtt - minden következmény nélkül lemondhatja, kivéve ha egyedi méretre levágandó anyagot rendelt, amely az Ön személyes kívánsága szerint már elő lett készítve. A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Kérjük vegye figyelembe a következőket:
 
2. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk
 
 Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
 Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
 
Szavatossági igény:
 
Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 1 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. Az első 6 hónapban áruházunk feladata a kifogás intézése. 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel kijavítást, kicserélést, és felmerült kár esetén kártérítést 15 napon belül biztosítunk. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni, melynek tartalmaznia kell a vásárló nevét, címét; a termék megnevezését, vételárát; vásárlás időpontját; hiba leírását; érvényesíteni kívánt igényt; valamint a kifogás tényét, ezen igényével keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
 
 
3. Fogyasztóvédelem
 
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú Korm.  rendelet szabályai az irányadóak. A vásárló megrendelésével létrejött, távollévők között megkötött szerződés, írásbeli szerződésnek minősül. A szerződés nyelve magyar.


Utolsó frissítés: 2014. 03. 14.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.