TextilPont hírek
A RENDELÉSDUPLIKÁCIÓ ► SÚLYOS HIBA!
A rendelések leadása közben mindig lehetősége van visszalépni, amennyiben nem megfelelően töltötte ki az adatokat vagy az árukkal kapcsolatban szeretne változásokat végrehajtani.
A fizetési folyamat elindítása előtt mindenképpen javasoljuk, hogy (a weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva) ellenőrizze a kosár tartalmát! Amennyiben megfelelőnek talál mindent, csak azután lépjen tovább a rendelésre kattintva a fizetési folyamatba. A fizetési folyamatban megjelennek az Ön számára elérhető fizetési és szállítási lehetőségek. Ezek egyébként a rendelés elindítása előtt is megtekinthetők az INFORMÁCIÓK menüpontban. Hogyha Ön nem látja pl. az utánvétet, az egyértelműen azt jelenti, hogy – mivel még nem törzsvásárlónk – nem jogosult az igénybevételére. (Ide kattintva erről többet is megtudhat.) Amennyiben nem talál megfelelő fizetési módot, ne jelöljön be másik lehetőséget (pl. bankkártyás fizetést) arra számítva, hogy csak megkapja valahogyan a rendelését! Kizárólag azt a fizetési módot válassza ki, amelyiket előreláthatólag sikeresen végig is tud vinni. A futárszolgálattal való kézbesítés kiválasztása szállítási mód (nem pedig fizetési mód), nem jelenti azt, hogy a futárnál automatikusan utánvéttel fizethet.
Amennyiben Önnek:
- nincsen "Kedvezményes" vagy "Törzsvásárló" besororolása, úgy nem érhető el az utánvétes fizetési mód (az elsőt 3 sikeres vásárlást követően, a másodikat a Törzsvásárlói programban leírtak szerint kérheti),
- nincsen megfelelő bankkártyája, úgy ne válassza ki az online bankkártyás fizetést,
- nincsen bankszámlája, akkor ne válassza ki a banki előreutalást,
- nincsen PayPal számlája, akkor ne válassza ki a Paypal átutalást,
- nincs lehetősége eljönni a telephelyünkre, úgy ne válassza ki a telephelyi készpénzes fizetést!
Aki eleve olyan fizetési módot választ, amellyel nincs is szándéka, hogy a fizetést végigvigye, az nem tartja be a ÁSZF ide vonatkozó rendelkezéseit, így szerződésszegést követ el. Cégünk fenntartja a jogot, hogy szerződésszegő, megbízhatatlan vagy rendkívül figyelmetlen, illetve rendelés leadására képtelen ügyfelekkel ne kössön szerződést. Nincsen ugyanis arra kapacitásunk, hogy a halmozottan hibás vagy hiányos adatkitöltéseket (pl. hiányzó utcanevek, hiányzó házszámok, olvashatatlan névadatok, hibásan megadott településnevek, hibás irányítószámok, ékezetek hiánya, végig nagybetűs írás, végig kisbetűs írás stb.) esetenként hosszas utánajárást igénylően kinyomozzuk és javítsuk. Feladataink maradéktalan ellátása mellett arra sincs érkezésünk, hogy telefonban vezessünk végig valakit a rendelés leadás folyamatán, vagy megoldjuk internetes anomáliáit, esetleg helyette mi adjunk le rendelést.
Amikor a megrendelő a számára nem alkalmas fizetési mód kiválasztásakor nem lép vissza, hogy másikat válasszon, hanem elküldi a rendelését azzal, hogy tudomásul vette: minden megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, eleve szerződést szeg. Nem teheti meg ugyanis, hogy később újrakezdve (akár az internetes játékokban, amikor még maradt két élete) duplázott, esetleg triplázott rendelésekkel próbálkozzon.
Többszörözött küldéseknél a megrendelő ugyanis nemcsak a szerződési feltételeinket szegi meg, hanem szükségtelenül az árukészletet is lefoglalja (esetenként akár önmaga elől is, ilyenkor nem tudja megrendelni ugyanazt, amit első alkalommal). Gondatlanságából adódóan más ügyfelek sem tudnak a valójában meglévő, ám túlfoglalt árukból rendelni.
Ha Ön már elküldte a rendelését, de rádöbbent, hogy rossz fizetési módot adott meg, akkor küldjön nekünk e-mail üzenetet, és mi átállítjuk megfelelőre!
Amennyiben Önnek nem sikerült a bankkártyás vagy a PayPal fizetés (és erről kapott is értesítést), akkor belépve a felhasználói fiókjába, az aktuális rendelésére kattintva megismételheti a fizetést, vagy másik fizetési módot választhat.
A bankkártyás fizetés költségeit cégünk átvállalja, fizetési mód változtatás esetén viszont keletkezhetnek plusz költségek (pl. csere készpénzes befizetésre OTP fiókban), ezért fizetési mód váltáskor feltétlen ellenőrizze az új végösszeget!
Amikor Ön kap tőlünk egy úgynevezett státuszértesítést arról, hogy pl. nem sikerült a bakkártyás fizetése, akkor figyelmesen olvassa el a teljes üzenetet, és tegyen mindent úgy, amint azt leírjuk!
Ha Ön a sikertelen fizetést követően - státuszértesítésünkre nem reagál - nem vált fizetési módot, vagy nem végez sikeres bankkártyás fizetést továbbra sem, úgy (szem előtt tartva az aktív vásárlók érdekeit) újabb egy munkanap letelte után a rendelését töröljük.
A fentebb ismertetett okok miatt kérjük, semmiképp se hagyja figyelmen kívül értesítésünket és útmutatásunkat, ad hoc ne adjon le sosem DUPLIKÁLT (megismételt) RENDELÉST!
Kellemes, nyugodt vásárlást, sok megtakarítást kíván a TextilPont csapata!