Új jelszó kérése
Termékajánló
Hírek
Tanúsítvány
SSL Certificate
Elektronikus fizetés
MÁRKÁS TERMÉKEINK

Spanyol lakástextilek, Loneta

Disney textiláruk

Facebook oldalunk

Facebok oldalunk

Szállítási módok

A TextilPont webáruház Postapont partner

Szállítás - TextilPont webáruház


30.000 Ft vásárlási érték felett   ingyenes szállítást választhat!

Jó, ha tudja...

Megbízható, magyar honlap

Garancia

Árgarancia

14 napos pénzvisszafizetéi garancia

Vitarendezés

Partnereink
Szűrés
Grammsúly
Zsugorodás
Színtartás
Szavazás
Elégedett az új webáruházunkkal?
Igen. Jobb, mint a régebbi.
Itt nehezebben olvashatók a szövegek.
Hiányzik a régi dizájn.
A tized métereknek nagyon örülök.
Logikusabb rendszerű ez az oldal.
Ez az oldal jobban jelenik meg telefonon.
A zöld színek túl dominánsak.
A régebbi (arany-barna) weboldal jobban tetszett.
Ezt a megjelenést is megszoktam már.
Sajnos itt nem látható mindenkinek az utánvételes fizetés.
Az új felületen jobbak és nagyobbak a termék képek.

TextilPont Fórum

2016.04.02 16:25
Törzsvásárlóink számára továbbra is elérhető az utánvételes fizetés

 Utánvétes fizetés leinformálható megrendelőinknek

MPL futár

Az új TextilPont webáruház programozása lehetővé teszi a fizetési módok vevőcsoportokhoz kötését, így csupán a kapcsolt fizetési lehetőségek válnak láthatóvá a különböző vásárlói csoport számára.
Ezzel a megoldással elkerülhető az a visszás helyzet - ami gyakran bekövetkezett régebbi webáruházunkban: hiába jeleztük részletesen és világosan a fizetési folyamatban, valamint az információknál is, hogy kizárólag a törzsvásárlóknak engedélyezhető az utánvétel, mégis az először vásárlók is gyakran kiválasztották a számukra nem engedélyezett fizetési módot.
Természetesen ebből számos bonyodalom keletkezett, mivel többen úgy vélték, hogyha "elfogadta a rendszer" a fizetési mód választásukat (annak ellenére, hogy jól látták a tiltást), azután már csupán a kezelő személy "kukacoskodása" a rendelés felfüggesztése.
Biztosíthatunk mindenkit utólag is, hogy nem valamiféle fontoskodás, körülményeskedés vagy "kukacoskodás" vezérelt bennünket, - épp ellenkezőleg: bizonyos ügyfelek miatt voltunk kénytelenek ezt a szabályt bevezetni, miután komoly veszteségeket okoztak az egyre szaporodó, ún. kamu megrendelések.

Egyesek talán önfeledt szórakozásból, mások kényszeres éjszakai időtöltésből, esetleg bódult állapotban feltörő rosszindulatból (netán néhány borízű alma elrágcsálása közben) utánvétellel mindenfélét megrendeltek, amire aztán pár nap múltán egyáltalán nem emlékeztek, amikor az áru megérkezett.

Az MPL futár kétszer szállítja ki a küldeményeket, ezután - rendelkezésünk szerint - még 10 napig őrzik a helyi postán, ahová a kétszeri akadályoztatás elmúltával minden településen aránylag könnyen el lehet jutni. Ennek ellenére sűrűsödött azoknak az eseteknek a száma, amikor a megrendelő szemrebbenés nélkül elutasította az utánvéttel megrendelt küldemény átvételét, és a 10 napos őrzési idő alatt sem gondolta meg magát, nem fizette ki, és nem vette át a csomagját, annak ellenére, hogy webáruházban a fizetési folyamat végén egyértelműen tudomásul vette (a checkbox bejelölésével): a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár (nem pedig valamiféle internetes játék).

Ezek az állandósuló (kimondhatjuk minden szépítgetés nélkül) csalások nem csak anyagilag okoztak jelentős károkat cégünknek, hanem mivel a károkozók munkánkat is semmibe vették (az adminisztrációt, az üzenetek küldését, az informálást, a weboldalszerkesztést, az anyagmozgatást, a vágásokat, a csomagolást és a csomagok feladást stb.), folyamatos frusztrációt indukáltak bennünk.
Könnyen elképzelhető - ugye - az a karácsony előtti hangulat, amikor leizzadva az ilyenkor minden megrendelőek égetően sürgős csomag-összekészítésben, a dolgozó egyszerre csak  baljós, kétszeri csengetést hall... Lerohan az emeleti csomagolóból ajtót nyitni, és lám-lám: visszafogott vigyorral az arcán (mégis szinte pimaszul) újfent ott áll vele szemben a postás - kezében újabb 3 darab tintaceruzával áthúzgált, összefirkált, de mégiscsak ismerősnek tűnő csomaggal.

Az őrzési idő leteltekor külön díjért szállítja vissza az át nem vett csomagokat az MPL futárszolgálata. Talán az is átérezhető, hogy ilyen esetben micsoda kedvvel bontottuk ki, és próbáltuk szortírozni a feleslegesen szétvágott szép anyagokat. Ezeket a termékeket maradék darabokként ismételten fel kellett töltenünk a weboldalra és várni, várni, amíg hónapok múltán valakinek nemcsak megtetszett, hanem még méretben is megfelelt például egy 170 cm-re levágott, visszahozott függönydarab.

Szóval az efféle kínos történések alapos elemzéséből, megrágásából eredően, és nem valamiféle könnyelmű, úri passzióból érhető el kizárólag leinformált, állandó vevőink számára az utánvételes fizetési mód.


Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.