Kosár

FONTOS TUDNIVALÓK:

1. Ha nem tud vagy nem akar a SIMPLEPAY felületén bankkártyával fizetni, ne válassza ki a Bankkártyás online fizetési módot! "Sikertelen bankkártyás fizetés" értesítés után 1 nappal a nem reagálók rendelését töröljük, mivel foglalja a készletet.
2. Amennyiben Ön már leadott egy rendelést, de annak online bankkártyás kifizetése valamilyen okból sikertelen volt, NE ISMÉTELJE MEG A RENDELÉST! Várjon kb. egy órát, amíg a rendszer lezárja a tranzakciót, majd a vásárlói fiókjában a rendelésszámra kattintva nyissa meg a leadott rendelését, és a legalul található FIZETÉS gombbal újraindíthatja a fizetési folyamatot vagy MÁSIK FIZETÉSI MÓD-ot választhat. Ha viszont nem regisztrált, úgy nincsen fiókja.
3.
A RENDELÉS TÖBBSZÖRÖZÉSE (duplikált rendelés leadás) esetén kizárhatja magát a vásárlásból. Előfordulhat ugyanis, hogy előző rendelésével leköti maga elől, sőt más vásárlók elől is a meglévő árukészletet. → Ide kattintva bővebben tájékozódhat.
4. UTÁNVÉTES FIZETÉS: a visszaélések kiszűrése érdekében kizárólag törzsvásárlóink számára érhető el. Amíg a fizetési módoknál nem látja az utánvétes fizetést, addig Önnek nincs rá lehetősége. Amennyiben ellenőrizhetően volt már előzőleg három sikeres vásárlása, úgy a "Megjegyzés" rovatban (közvetlenül a rendelés elküldése előtt) kérheti az utánvétes fizetés beállítását. Ilyen esetben jelölje be a Banki előreutalás fizetési módot, amit feldolgozáskor helyesbíteni fog az áruház kezelője.
5. Hogyha a kosárban módosítja a termék mennyiséget, a helyes adat beírása után - a kör alakú nyilacskára kattintva - minden esetben frissítsen


Nincs termék a kosárban!
Webáruház készítés