A termék a kosárba került.
Valóban törölni szeretné a kosár tartalmát?
Új jelszó kérése

Kosár

FONTOS TUDNIVALÓK:

1., Ha Ön regisztráció nélkül vásárol, többszörös hátrányba kerül. Pl. nem tudjuk számlájára felírni a hűségpontokat, ami Önnek vásárlásonként 2% veszteséget jelent. → Ide kattintva elolvashatja összefoglalónkat, hogy miért nem érdemes kispórolni a regisztrációt.
2., Ha nem tud, vagy nem akar az OTP felületén bankkártyával fizetni, akkor ne válassza ki az "online bankkártyás" fizetési módot! "Sikertelen bankkártyás fizetés" értesítés után 1 munkanappal a nem reagáló felhasználók rendeléseit töröljük, hogy feleslegesen ne foglalják le aktív vásárlóink elől az árukészletet.
3., Amennyiben Ön már leadott egy rendelést, de annak online bankkártyás fizetése valamilyen okból sikertelen volt, NE ISMÉTELJE MEG A RENDELÉST! Nyissa meg fiókjában a már leadott rendelését, és a legalul található FIZETÉS gombbal újraindíthatja a bankkártyás tranzakciót, vagy rákattinthat MÁSIK FIZETÉSI MÓD kiválasztására.
4.,  A RENDELÉS DUPLIKÁCIÓ (többszörözött rendelés)  SÚLYOS HIBA! Ilyenkor kizárhatja magát a vásárlásból. Előfordulhat ugyanis, hogy előző rendelésével maga elől foglalja le az árukészletet. → Ide kattintva bővebben tájékozódhat.
5., AZ UTÁNVÉTES FIZETÉS (a visszaélések kiszűrése érdekében) kizárólag törzsvásárlóink számára érhető el. → Ide kattintva bővebben tájékozódhat. Amíg a fizetési módoknál nem látja az utánvétes fizetést, addig Önnek nincs rá lehetősége. Amennyiben ellenőrizhetően volt már előzőleg 3 sikeres vásárlása, úgy a "Megjegyzés" rovatban (közvetlenül a rendelés elküldése előtt) kérheti tőlünk az  utánvétes fizetés beállítását. Ilyen esetben jelölje be a Banki előreutalás fizetési módot, amit majd helyesbíteni fog az áruház kezelője.


Nincs termék a kosárban!
Webáruház készítés
shopmania.hu