Szállítási díjak és feltételek

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK ÉS FELTÉTELEK

Országos házhozszállítás két szolgáltatóval!

A küldemények elindítása után logisztikai partnereink, az MPL és a DPD felelnek mindennemű továbbítási problémáért. Amennyiben a szállítással kapcsolatban szenvedne hátrányt, kérjük, hogy azt a MPL (Magyar Posta Logisztika) vagy a DPD (Dynamic Parcel Distribution) ügyfélszolgálatán jelezze! Csomagja aktuális helyzetéről, valamint életútjáról az
MPL nyomkövetés
DPD nyomkövetés

oldalakon informálódhat és ha szükséges, minden esetben az
igénybevett szállító cégnél tehet panaszt.

Szállítási díjak: ide kattintva megnézheti

Utánvétes fizetés plusz költsége (kizárólag törzsvásárlóknak engedélyezett): 400 Ft

Szállítási idő belföldön:

A szállítási idő általában: 2- 4 munkanap. Előrendelhető termékeknél, amelyek hetente egyszer kerülnek raktárunkra általában: 2- 6 munkanap. Banki utalásnál , OTP pénztári befizetésnél és postai csekk használatakor az összeg megérkezését követően indul a szállítási idő számítása. Az áru(k) elindításáról e-mailben tájékoztatjuk
Technikai probléma (pl. az internet-szolgáltatás szünetelése), illetve időszakos rendeléstorlódás, vagy váratlan betegség esetén eltérhetünk a szállítási időtől. Ilyen esetben azonban mindig értesítjük az esetleges késésről.

1.
DPD futárszolgálat, DPD csomagponti átvétel:


DPD futárDPD csomagpont

Amennyiben napközben dolgozik, célszerű munkahelyére címeztetni a küldeményt, illetve útbaeső DPD csomagpontot kiválasztani átvételi helyként.

Maximális súly csomagonként: 40 kg
Maximális csomaghosszúság: 175 cm
Maximális övméret
(2x szélesség + 2x magasság+ 1x hosszúság): 300 cm

Interaktív e-mail értesítés: A DPD e-mail értesítési szolgáltatás során a DPD a Címzettet a Feladó által megadott e-mail-címre küldött elektronikus levélben értesíti a küldemény felvételi napján, valamint a kiszállítás napján. Az e-mail-es értesítő tartalmazza a küldemény csomagszámát, az esetleges utánvét összegét, a Feladó, valamint a Címzett adatait és a kézbesítés várható idejét. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a Címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra. A kézbesítés elhalasztásának maximális hossza 5 munkanap. A küldemény kiszállításának napján a Címzettnek a reggeli órákban újabb e-mailt küldünk, amelyben a küldeményének a várható kiszállítási idősávjáról (1 órás periódus) értesítjük, így megtudja, hogy mely egyórás idősávon belül számíthat a DPD futár érkezésére. A fenti értesítés nem teszi a szolgáltatást időgarantált szolgáltatássá, tájékoztató jellegű – figyelemmel a szolgáltatás jellegére közlekedési és egyéb akadályok merülhetnek fel! Az egy órás periódus a Címzett által nem módosítható.
A DPD szolgáltatás igénybevétele nem tartalmaz SMS értesítést! A kiszállítás napján történő cím, vagy időpont változtatás sikertelen kiszállítási kisérletnek minősül. Ezután a DPD már csak egy alkalommal viszi ki a csomagot.


2.
MPL futárszolgálat - MPL postapontok, csomagautomata, MOL és COOP átvevőhelyek
PostaPontokA küldemények kézbesítését, kiszállítását a Magyar Posta futárszolgálata - az MPL - alapesetben hétköznap 8-17 óráig végzi. (Délutáni - 17:00 után -, szombati és éjszakai kiszállítás a nagyobb településeken felárral megrendelhető.) A szállítás várható időpontjáról e-mail és SMS értesítést kap.

Amennyiben napközben dolgozik, célszerű munkahelyére címeztetni a küldeményt, illetve útbaeső postát, MOL, Coop postapontot vagy MPL csomagautomatát kiválasztani átvételi helyként.


Alapvető tudnivalók a szállításról:
  • Az MPL futároknak egyedi utasításokat nem adhatunk, a küldemények elindítása után nem tudunk kapcsolatot tartani velük.
  • Az MPL futárszolgálat SMS-t küld Önnek a szállítás megkezdéséről. A csomagot kétszer kísérlik meg átadni, amennyiben mindkettő sikertelen, a helyi postán 10 napig letétbe lesz helyezve, ahol hivatali időben személyesen átveheti.
  • Hogyha olyan telefonkészülék számot ad meg, amelyre SMS nem küldhető (pl. vonalas telefon), akkor e-mail-ben kap értesítést a szállítás megkezdéséről.
  • Az MPL futár nem hívja fel Önt az első kézbesítés előtt. Értesítést kell azonban hagynia a második sikertelen átadásról, ilyenkor telefonon is egyeztethet Önnel a második kiszállításról.
  • Az MPL futár alapesetben hétköznap 8:00 és 17:00 óra között végzi a kiszállítást. Ebben az időtartományban nem rendelkezhetünk, hogy mikor érjen az Ön címére.A „postán maradó” és MOL postaponti küldeményét - nyitvatartási időben -  a pénztári folyamatban kiválasztott helyen, 10 munkanapon belül veheti át az SMS értesítést követően. Az MPL csomagautomatában 2 munkanapig nem keresett csomagját az SMS-ben jelzett postán veheti át 10 munkanapon belül.

 MPL korlátozások:

Házhoz szállítás esetén a maximális tömeg csomagonként: 40 kg.
Postán maradó küldemények
esetén a szállítmányok – egyenként – nem haladhatják meg a 30 kg-os tömeget.

MOL PostaPontra irányított küldemények esetén a csomagok nem haladhatják meg a 20 kg-os tömeget.
Terjedelmes (XL-es) küldemények  (75 cm-t meghaladó hosszúság vagy nem téglatest alak) MOL és COOP postapontra nem küldhetők.
Csomagautomatába küldhető maximális csomagméret: 50 cm X 35 cm X 31cm

 

 Külön díjért igénybe vehető MPL szállítási szolgáltatások:

Terjedelmes kezelés: abban az esetben kerül felszámolásra, amennyiben a küldemény hossza meghaladja a 750 mm-t, vagy a küldemény három kiterjedésbeli mérete együttesen meghaladja a 2000 mm-t, illetve alakja nem téglatest vagy boríték, természete miatt egyéb küldeménnyel nem rakható össze.
                 Díja az alapdíj + 50%

Saját kezébe: csak a címzett kezébe történő kézbesítése, kizárólag természetes személynek címzett küldemények esetén vehető igénybe.   Díja: + 300 Ft

Délutáni / szombati szállítás (csak bizonyos településeken): A küldeményt a szokásostól (08:00–17:00 óra közötti) eltérő időpontban, 17:00 – 20:00 óra között, vagy szombaton 08:00 – 12:00 óra között adja át az MPL.
 
                Délutáni átadás       díja + 250 Ft,
                Szombati szállítás    díja + 700 Ft.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Rendelés visszaigazolás:

  • A webáruház programja a vásárlást követően azonnal értesítést küld Önnek a rendelés sikeres fogadásáról.
    Amennyiben nem kap értesítő e-mailt, akkor lépjen be a fiókjába és ellenőrizze, hogy végigvitte-e a vásárlást, illetve elfogadta-e a szerződési feltételeket és a regisztráció alkalmával helyes e-mail címet adott-e meg!
  • Bankkártyás fizetéskor automatikus "Jóváírás" értesítőt küld a webáruház, ezenkívül a kezelő személyesen is értesíti a csomag elindításáról.
  • Készleten lévő termékek vásárlása esetén rögtön fizethet bankkártyával vagy utalhat számlánkra, illetve befizethet postán és OTP-ben. Az utalt összeg bérkezése után "Jóváírás" állapotmódosító értesítést küldünk.
    Készlethiányos vagy elfogyott árucikk árának kiegyenlítése (átutalása) előtt kérjük, érdeklődjön a termék utánrendelésének lehetőségéről!

Szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A nem egyedi igényre levágott terméket eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségben, és változatlan minőségben vesszük vissza.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig cégünk tulajdonában marad. Az át nem vett rendelések során keletkező veszteség (dupla szállítási díj, méretre vágott anyag csökkent értékű eladása stb.) miatt minden esetben kárigénnyel élünk.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta, és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A rendelések vételárának kiegyenlítésére - banki átutalásra, illetve OTP és postai befizetésre 3 nap, online bankkártyás fizetésre 1 nap áll az ügyfelek rendelkezésére. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az utalás, vagy a befizetés, és a megrendelő nem egyeztet új határidőt, akkor az eladó törli a rendelést, mivel nem tudja tovább tartani a lefoglalt készletet. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására. A FELDOLGOZVA , illetve a JÓVÁÍRÁS értesítésekben a vásárló e-mailben kap üzenetet a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak írásban van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására is csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor. Lásd KAPCSOLAT menüpont. 

Figyelmeztetés:
A textilanyagok rendelésben meghatározott, egyedi méretre történő levágása után a teljesítési folyamat már nem fordítható vissza. Soktételes rendeléseknél az anyagok darabolását már 1-2 nappal a szállítás előtt megkezdhetjük, amikor a raktárból a vágóhelyiségbe kerül egy-egy szállítólistán lévő anyagféleleség. Levágott tételek esetén rendelés visszavonást, illetve rendelés módosítást már nem tudunk elfogadni.

Sikertelen áruátadás
Abban az esetben, ha az Igénybevevő a megrendelt egyedi terméket – elállási jog hiányában  – házhoz szállítás esetén a feladástól számított 15 napon belül nem veszi át, illetve az átvételt megtagadja, úgy köteles a termék 25%-ának megfelelő meghiúsulási kötbért megfizetni a Szolgáltató részére, a szállítási költségek egyidejű megtérítése mellett.

Személyes átvétel vállalása esetén Igénybevevőnek a terméket az értesítés tudomására jutásától számított 15 napon belül kell átvenni. Ennek elmaradása esetén a termék
 25%-ának megfelelő meghiúsulási kötbért köteles megfizetni a Szolgáltató részére. Egyebekben az Igénybevevő az átvétellel kapcsolatban felmerülő akadályozottságáról a Szolgáltatót mindenképp értesíteni köteles.

Egyedi méretű termék megrendelésének meghiúsulásakor a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a levágott anyagot 2 hétig, az eredeti vételár 75%-án, az akciós termékek között kárenyhítő célzattal megkísérli értékesíteni. Ennek sikertelensége esetén a kötbéren felüli teljes kárának megtérítését követelheti az Igénybevevőtől.


 Utolsó frissítés: 2020-06-03

Textilpont Lakástextil Webáruház / TextilPont Kereskedelmi Kft.

Webáruház készítés