TextilPont Fórum

Panasz, reklamáció

2017.03.13 02:26

Csapatunk abban érdekelt, hogy Ön mindig elégedett legyen a munkánkkal. Amennyiben esetleg mégis hibásan teljesítenénk, panaszával, reklamációjával keressen meg bennünket elérhetőségeinken!

TEXTILPONT LAKÁSTEXTIL WEBÁRUHÁZ

1028 Budapest, Vadalma utca 10.

Telefonos ügyfélszolgálat:
Hétköznapokon: 10:00-18:00
mobil: 30 294 4311
E-mail:
textilpont@gmail.com

Amennyiben nem tartaná megfelelőnek panasza, reklamációja orvoslását, úgy a következő szervekhez fordulhat a probléma rendezése érdekében:
 

  1., Telephelyünk szerint illetékes Békéltető Testület:

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara 
mellett működő Békéltető Testület

(Pest Megyei Békéltető Testület)

Címe:
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Elérhetőségek
Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703
  (+36-1) 784-3076
  (+36-1) 784-3149
E-mail cím pmbekelteto@pmkik.hu
Levelezési cím:
Pest Megyei Békéltető Testület
1364 Budapest, Pf.: 81

          
     
   2., Az Európai Úniós online vitarendezési platformon is kezdeményezheti panaszának bíróságon kívüli rendezését.

   3., Fogyasztóvédelem

2017. január 1-től - a megszűnt az NFH helyett - fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ügyekben jogutódja, az NFM megbízásából a területileg illetékes járási hivatalok foglalkoznak panaszaikkal elsősorban. Elérhetőségeket itt talál.

Amennyiben a vitarendezés tárgyalásos úton, illetve békéltetéssel mégsem lehetséges, a jogvita rendezésére a szerződő Felek a szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság eljárásának vetik alá magukat.
 Egyúttal kijelentik a Felek, hogy jogvitájuk rendezésére a magyar jog alkalmazását kívánják.


Webáruház készítés