Kosár

FONTOS TUDNIVALÓK:

1. Ha nem tud vagy nem akar a SIMPLEPAY felületén bankkártyával fizetni, ne válassza ki az "Bankkártyás online" fizetési módot! "Sikertelen bankkártyás fizetés" értesítés után 1 nappal a nem reagáló felhasználók rendeléseit töröljük, mivel feleslegesen lefoglalják az árukészletet.
2. Amennyiben Ön már leadott egy rendelést, de annak online bankkártyás kifizetése valamilyen okból sikertelen volt, NE ISMÉTELJE MEG A RENDELÉST! Várjon kb. egy órát, amíg a rendszer lezárja a tranzakciót, majd a felhasználói fiókjában a rendelésszámra kattintva nyissa meg a leadott rendelését, és a legalul található FIZETÉS gombbal újraindíthatja a fizetési folyamatot, vagy MÁSIK FIZETÉSI MÓD-ot választhat.
3.  A RENDELÉS TÖBBSZÖRÖZÉSE (duplikált rendelés leadás)  SÚLYOS HIBA! Ilyenkor kizárhatja magát a vásárlásból. Előfordulhat ugyanis, hogy előző rendelésével lefoglalja maga elől, sőt más vásárlók elől is az árukészletet. → Ide kattintva bővebben tájékozódhat.
4. UTÁNVÉTES FIZETÉS:a visszaélések kiszűrése érdekében kizárólag törzsvásárlóink számára érhető el. → Ide kattintva bővebben tájékozódhat. Amíg a fizetési módoknál nem látja az utánvétes fizetést, addig Önnek nincs rá lehetősége. Amennyiben ellenőrizhetően volt már előzőleg 3 sikeres vásárlása, úgy a "Megjegyzés" rovatban (közvetlenül a rendelés elküldése előtt) kérheti az  utánvétes fizetés beállítását. Ilyen esetben jelölje be a Banki előreutalás fizetési módot, amit majd helyesbíteni fog az áruház kezelője.


Nincs termék a kosárban!
Webáruház készítés